Ne biçim doktor bu, bebekler 2 yaşına kadar tamamen soyulup her detayına kadar incelenir. Her şeyi muayene edilir, yorumlanır. Kaldı ki 12 günlük bir bebeği ince ince muayene etmeliyken boy-kilo ölçülüp sarılık kadar önemli bir konuyu es geçmesi çok tuhaf. Doktorunuzu değiştirin 🥲