Rabiiul mom97X kayınvalidem almıştı 3-4 sene önce şimdi hiç göremiyorum o altlıkları ya çatladı ya su çekti 🤷♀️
patlakprezervatif mom97X benim kahvaltılık takımım kapakları bambu yıkadığım zaman üzerine ağırlık koyuyorum şişme yapmadı
mamylatte Belki her modeli aynı değildir ama bendekilerşn de tepsiden alması zor bende pek kullanmıyorum
Cennet70 mom97X benım var kuzum ama tavsiye etmem ama şu şekilde kullanırsan uzun ömürlü olur hemen yıkayıp elinde kurulayıp kaldırman lazım makineye atılmaması gerekiyor sulu uzun süreli kalmamalı yoksa sisiyor catlıyor
Niyesordunbucevabi mom97X bende de var ne şişme ne kırılma yaptı sağlam duruyor ama eskisi gibi kullanmıyorum kaldırdım modası geçti 🙈
Pamukhanim_ mom97X tabaklarını genelde silerim çok kirlenmedigi zaman yıkayınca iyi olmuyor zaten 2 şu çatladı kırıldı
iso38 mom97X bende var 4 senedir kullanıyorum lakin kesinlikle su degmemesi gerekiyor. Silerek kullanılmalı.