Kızlar eltimin kızı hakkında soru sormak istiyorum 4. Yaşına 3 ay kaldı 1 yaşını geçtikten sonra ben birşeylerin ters gittiğini anladım arada söyler gibi oldum eltim reddetti olabilir dedi kaynım kesinlikle kabul etmiyordu sonra etrafta gören herkes söylemeye başladı bunlar yine kabul etmiyor kız 2 yaşını doldurduktan sonra yürüdü yürümeden önce ortopediye götürdüler sadece kemiklerinde rahatsızlık yok diyip göndermişler konuşması gecikti söyledim yok hareketsiz dedim yok ağlamıyordu bebekken onu söyledim yok yan kesici dişleri hala da yok onu da söyledim kulak ardı ettiler artık bende söylemeyi bıraktım bugünlerde detaylı araştırmaya girmişler emar çekilmiş son olarak kromozom testi yapmışlar sonıçlar bir ay sonra çıkacak sorum şu bu saydığım davranışlarla kromozom hastalığıyla bağlantılı mı