minikbeyd 2 yaşından sonrası mükemmel diyemem ama eskiye göre çok çok iyi bence. Uykusu yemesi vs düzene giriyor en azından. Sizden bağımsız oyun vs oynayacak, kendini oylayacak. Daha iyi günleriniz değil tabi ki şuan en zor zamanlarınız bana kalırsa . Emin olun ilerisi çok güzel❤️