kahvecihanim Çok ovdukleri hastane ne doğru düzgün temizlik yapıyor ne tuvalet temizliyor leş kokan papas ile temizlik yapılıyor kız geliyor bir elinde paspas bi telefon kafayı yersin ya
[silindi] kahvecihanim en berbat hastanelerden biri gece kızım hasta oldu normalde hep özele giderim ama doktor yoktu çok övüyorlardı gidelim dedik çocukk elimiz de kalacaktı nefret ediyorum o yüzden ama kadın Doğumu övüyorlar hiç deneyimlemedin
3kedili2bebekli kahvecihanim gerçekten mi ya ben orda 2 ay parça parça yattım ve ameliyat oldum çok aşırı memnundum tertemiz hastane hemşireler doktorlar aşırı ilgili tek problem cam acamamakti benim için bir de şimdi oğlum orda ameliyat olacak ayın 10 unda yatış vermediler sabah girip akşam cikacagiz ama inşallah problem yasamayiz
Mtzzeynep kahvecihanim eskiden bir söz vardı ya Devletin malı deniz yemeyen keriz diye. Sözde temizlikten şikayetçi olup yeni personel atıyorlar. Tuvaltlere bir tas su döküyorlar, pis paspaslarla etrafı geziyorlar 10 dk sonra bütün gün yatış.
kahvecihanim [silindi] benim de ilk gelişim ama hiç beğenmedim ne temizliğin doğru düzgün yapiyolar nede yemeği
kahvecihanim 3kedili2bebekli biz yanık bölümdeyiz pek memun kaldigim söylenemez evet hemşireler iyi ama temizlik ve yemek personeli hiç iyi değil
kahvecihanim Mtzzeynep yok bunlar şu dökmüyor sadece sadece ne yapıyor biliyor musun mesela yerleri siliyor tamam mı odayı siliyor o sildiği odanın paspası ile bir de banyoyu siliyor yani bu temizlikten Bir de şifa bekleyeceğiz öyle şey mi olur