Merhabalar 🙋🏻♀️ 23 aylık emzirme sürecim bitti ve bugün Yasmine geçiş yapacağım. Bu 23 ay boyunca hem emzirip hem Zlynda kullandığım için hiç adet görmedim. Doktorum emzirmeyi kesip Yasmine geçince görürsün dedi. Zlynda veya Cerazette kullanıp daha sonra Yasmine geçen var mı acaba aranızda ? Memnun kaldınız mı Yasminden ?