SuMisalii dilaraklyc_ bi süredir bende de var aynı durum. Yarın doktor randevum var bakalım ne diyecek. Birde ağrım oluyor benim ve özellikle ağrı olduğu dönemde kanama oluyor.
SuMisalii dilaraklyc_ muayenemi oldum. Şükür bir sorun yok. Ben kisttir diye düşünmüştüm oda değilmiş. 11 ay önce doğum yaptım ben ve doktor hala rahmin toparlamamış dedi. O yüzden ağrım ve kanamam oluyormuş.
beybitolat dilaraklyc_ yara olabilir görünmek şart ama korkmayın. Herşeyin bi tedavisi var sonuçta doktorlarda bu yüzden var
SuMisalii dilaraklyc_ teşekkürler. Benim de sezaryen 23 ay arayla iki tane olunca doktor normal dedi yani.