kucukprensim06 Kızlar 2 ayım dolmaya yakın regl oldum üstünden bir 10gün kadar geçti tekrar kanamam var bugün regl gibi. Sizin de başınıza geldi mi bu durum ilk zamanlar düzensizlik çok normal de kısa sürede neden hemen oldum anlamadım.