Merhaba anneler 🌸
Oğlum uzun zamandır hem memeyi hem de biberonu reddediyor. Uyanıkken asla kabul etmiyor, sadece uykuda besleyebiliyoruz ya da kandırarak azıcık içirebiliyoruz. Ama hiçbir şekilde içmesi gereken miktarı içmiyor.
Emmediği için sütüm de ciddi anlamda azaldı. Gün içinde sağım yapmaya fırsat bulduğumda maksimum 50–60 cc çıkıyor ve maalesef artmıyor. Günde sadece bir kez sağım yapabiliyorum.
Beslenmeme ve su içmeye dikkat ediyorum ama sütüm yine de çoğalmıyor. Bu dönemde meme reddi yaşayan annelerden özellikle duymak isterim:
• Siz sütünüzü nasıl artırdınız?
• Sağım sıklığını arttırmak gerçekten fayda ediyor mu?
• Anne sütünü artırmaya yönelik çaylar/tarifler işe yaradı mı?
Tüm önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻