Pazar günü ani suyumun gelmesiyle sezeryan oldum ilk gün kanamam vardı dünden belli kanamam kesildi gelmiyor neden acaba sizinde böyle oldu mu . Ne yapmam lazım acaba gelmesi için . Bide gaz sancısı çekiyorum çıkartamıyorum lavmanla rahatlıyorum evde kendim yapıyorum nasıl geçer ya .