kucukprensim06 canım bizde 2 aylık değiliz ama 1,5 aylığız bizde öyleyiz 3-5 dk emiyor sonra kendini geri çekiyo çünkü gazı oluyo ağladığı zaman veya kendini geri çektiği zaman karnını omzuma gelecek şekilde kaldırıp gazını çıkarıyorum sonra tekrad memeye dönüyoruz yine 3-5 dk emiyo yine kendini atıyo tekrar gaz çıkarma yapıyorum. bazen çıkıyo bazen çıkmıyo 2. gaz çıkarma. şu an tüm bebeler bu aylarda böyle kimse sorsam bizde öyleyiz diyo emerken memenin kahverengi yerini komple almadıkları için sadece ucunu aldıkları için hava boşluklarıda yutuyolar bunlarda gaz yapıyor ebemiz söylemişti