Kızım 27 aylıktı bez biraktigimizda çok çabuk öğrenmişti gündüz ve gece aynı anda bırakmıştık, gündüz değilde gece sürekli altına yapıyor bir haftadır daha kuru kalkmadi öğlen uykusuda öyle, ama çok sinirleniyorum bu durumu yaşayan var mı? Bu gerileme mi sayiliyor ya