7 aylık bebeğim var dün doktora götürdüm antibiyotik başladılar boğazı kötü olduğu için ama balgamlı öksürüğü var uykusunda bile rahatsız ediyor öksürüp duruyor ne iyi gelir acaba buna iyot kafesi falan görüyorum ama nasıl oluyor 1 yaş altı yapılıyor mu bilgisi olan yazarsa sevinirim