eceayca Merhabalar, ben de kızımın odasını 7 ay 20 günlükken ayırdım. İlk 3 gün gece uyandı. Yatağı büyük olduğu için ağladığında bir süre yanına uzandım. 3 gün sonrasında alıştı. Tabi ki odasında kamera var. Yatak başımda ipad var sesini de duyuyorum kendisini de görüyorum. İçim rahat. Artık biz de daha rahat uyuyoruz kızımda. Sizin yazdığınız gibi en ufak sesde uyanıyordu son zamanlarda yanımızdayken. Kolaylıklar dilerim size de