Hanımlar merhaba. Adetim bugünü de sayarsak 4 gün gecikti. Ama dün 2-3 damla leke gelmişti. Dedim herhalde yavaş yavaş geliyor gelmekte olan. Ama yok devamı gelmiyor. Normalde de böyle başlar zaten ama 4 gün gecikmeyle olmazdı. Bugün test alacağım artık strese girdim iyice. Hamileliğin böyle öğrenen var mı ya da etraftan duyduğunuz🤦🏻♀️