Bizde 4moms da vardı Nuna Leaf de. Nuna’da neredeyse hiç durmadı açıkçası. İlk aylarda kucakta sallanmaya bayılıyordu. E tabi bizde güç kuvvet kalmıyordu bir süre sonra. 2 aylıkken 4moms’ı alınca dünya varmış dedik. O yüzden bana göre otomatik ana kucağı 🌟