Medussa annevebebegiii__ Afiyet olsun bol eksiler olsun bende diyet yapıyorum bugün Cheat day bol bol enerji topluyorum 😅
Sermec27 annevebebegiii__ anladım bende 2 öğün yiyorum ama ben yemek yiyemiyorum benim de derdim kılo alamamak maalesef
Senayy Gayet güzel aslında ama benim diyetisyenin 1 yumurtaya izin veriyor sinirsiz Salatalık yeşillik bide kolay gelsin :) benim son 1 kilom kaldi yaa cok sıkıldım
annevebebegiii__ Senayy canım ben ara öğünde öğle yemeği yemiyorum sabah akşam yiyorum ondan bana iyi yani bu normalde ben de bir yumurta yiyorum ama ekmek hiç yemediğim için iki yaptım
Medussa annevebebegiii__ Teşekkür ederim gayet güzel şuan 77 kiloyum devam ediyorum 😊 siz kaç kilosunuz