kızlar on taraf azi 2 tane dislerim çürümuştu aldirdim ön taraf oldugu için çok kotüydu gülmeye utaniyorum resmen devlet hastanesine gitim bi curuk daha var dedu kanal tedavisi dolgu yapti bugunde temizledi 1 ay sonra temizligin 2. seansi dedi protez diş yaptircaz dedi ama fiyat konusunu solemedi sorunca bi ona gecelim bilgi vercem dedi yaptiran varmi fiyati nedir memnun kaldinizmj