defnes32 Yenidoğan veya 3 4 aylık bebeklerinizi bir saatliğine de olsa bakacak biri varsa dışarı çıkar mısınız
defneduruu defnes32 emdiği için çıkamadım mama yeseydi anneme, kaynanama,ablama 1 saatlik baktıra bilirdim
defnes32 Yesillimon ben çıkarmıyorum ya çok kötü hissediyorum garip duygulara giriyorum kötü anne gibi hissediyorum biliyorum bunu yapmam beni kötü anne yapmaz ama bebeğime karşı vicdan azabı çekiyorum bıraktığım zaman
defnes32 Gokturkmom keyfi bırakanlar var mesela gezmek için veya bişeyler yeyip içmek için aslında kötü bir şey değil bu annelerin şarj olmaya ihtiyaçları var ama ben yapamıyorum aklım hep evde kalıyor bebeğime karşı vicdan yapıyorum kötü anne gibi görüyorum kendimi
bukbuke evet, o dönem anneme bırakıp kuaföre gidiyordum. ya da 1-2 saatliğine bırakıp eşimle dışarı çıkıyorduk ama emzirdiğim için ve biberon kabul etmediği için acele ve tedirgin şekilde oluyordum ama yine de mecbur kaldığımda anneme bırakıp çıkıyorum.
defnes32 bukbuke aslında mecburiyetten de ziyade annelerinde ihtiyacı oluyor çıkması lazım ama ben yapamıyorum
Gokturkmom defnes32 bebeğimsiz keyfi gezmeye bende gidemiyorum ya ilk günden beri de bırakmadım işim yoksa onu da yanımda götürüyorum içim daha rahat oluyor
bukbuke defnes32 bebeğiniz ne kadarlık şu an ? ben kendimde şunu fark ettim ; ne kadar kendimle ilgilenip mutlu olursam kendime vakit ayırabilirsem bebeğimle ilgilenecek enerjim de o kadar fazla oluyor. sürekli evde pijama ile dolaşıp kapıdan dışarı adım atmayınca modum da hep düşük oluyor. bir iki kez kısa mesafeye gidip bebeğinizin durduğunu siz olmayınca da işlerin yolunda olduğunu görünce cesaretinizi toplarsınız ama denemek ve o ilk adımı atmak gerekiyor :) ilk bırakıp çıkmalarımda sürekli anneme duruyor mu ? diye mesaj atıp 1 saatte 3-4 defa görüntülü aramıştım :) artık annem bana kızmıştı çocuk duruyor keyfine bak diye :)
birhanim25 defnes32 evet çıkıyorum nefes almak iyi geliyor Bebeğimle de çıkıyorum duruma göre eşimle yalnızda çıkıyoruz tabii çok kısa süreliğine Dışarı dediğimde market turu falan şu an o bile terapi gibi 🤭
bizdejantikizlardik defnes32 Etrafınızdakiler bilinçli insanlarsa sorun olmaz muhtemelen. Benimkiler daha yöresel olduğu için bırakamadım güvenemedim hiç. Gözüm üstünde olmasaydı 5 aylık çocuğuma bal verecekti kaynanam mesela🙄Şu an da 22 aylık sadece halasına bırakırım bide ablama.
bloommom defnes32 yenidoğan döneminde değil ama 3-4 aylıkken sütümü sağıp annemde eşime de bırakıp çoğu zaman çıktım çok bunaldığım dönemler de o 1 saat çok kıymetli oluyordu deşarj oluyordum bebeğime daha verimli bir anne oluyordum
defnes32 bloommom aslında öyle olması gerekiyor ama ben bıraktığım zaman tamamen dibe çöküyorum daha kötü oluyorum eve geldiğimde bir vicdan azabı anneliğimi sorguluyorum zaten dışarıdaykende zevk almıyorum aklım onda kalıyor bi kaç bırakıp eşimle çıktık eşimi darlamıştım hadi eve gidelim diye hiç bişey anlamadan dönmüştük
betamom defnes32 eger arkamdan istemediğim şeyler yapmayacaklarsa cıkarım. Misal kundak. Bebeğim sevmiyor ama herkes yapmak için diretiyordu. Misal kalın giydirme. Cocuk fenalık geçirecek ama üşüyeceğini düşünmüyorlar. Şekerli su verme ihtimali Vs vs. Ama gel gelelim işe başlayınca mecbur bırakıcam.
defnes32 betamom bende bunu anlamıyorum bi annenin kuralları varsa onun dışına neden çıkılır ki ısrarla. Benim öyle bir durumum yok annemde her konuda benimle aynı düşüncede olduğu için benim yapmadığım şeyleri oda yapmaz
defnes32 Gokturkmom benim aklım kalmıyor anneme bıraktığım için çünkü bilirim annem daha özenli davranır ondan dolayı değil de bir yarımı bırakmışım kötüymüşüm gibi hissediyorum dokunsan ağlarım o esnada
defnes32 bizdejantikizlardik yok bakarlar dikkat ederler benden daha çok titiz davranıyorlar zaten ondan yana problemim yok ama benim annelik hormonları ben kötü hissediyorum