Feyzosumunannesi dyg61 Iyinki dogurmuşsunuz nicee seneleri olsun. Yarın dogum günü ilk göz ağzınızın 😊🥰
zeynephancii dyg61 3 çocukla en zorlandığınız konu ne oluyor? Benim 1 çocuğum var ve baş edemediğimi, ay ona alışmasın buna alışmasın diye ne yapacağımı bilmiyorum. Geçiyor mu gerçekten herşey
Feyzosumunannesi Hiilyuss Ablam ile benim aramda da 1 yaş var. Şuan iyi ki diyoruz. Ama olan anneme olmuş zamanında 🤭😁
ummukerem Feyzosumunannesi ben hiç aynı tarihte rastlamadım kimseye 18.03.2025 o gün bi ben doğum yaptım galiba🤣
eadba ummukerem benim oglumun aynı tarihli dogan arkadaşı var 2018de burada denk geldik yine böyle bi postta hala da takipleşir konuşuruz 😂
Feyzosumunannesi uykusuzanne__ 1 ay varmış aralarında benimki ile 😁siz de bu yaşta deliriyormusunuz🙉🙈 Ben boyle bsey görmedim mız mız mız. 2022 li olan ile ❤️