umahs benim kızımda şu an 12 günlük
Hastaneden çıkarken sarılığı sınırdaydı
Uyandırmak için neler neler yaptık ilk banyosunu yaparken bile uyuyordu
Araştırma Hastanesi’ne acile gittik yatarak tedavi yapsınlar diye ama doktorlar gerekli görmedi hiç
Bol bol emzirdim 2 saati beklemeden, alarm kurdum gece gündüz vaktini kaçırmayayım diye
Bir kaç gündür biraz daha kendine geldi acıkınca kendi uyanıyor nasıl seviniyoruz