KendiEvimdeDeplasmandayim hayır yapması lazım değildi ebeleri dinlemeyin bir doktora gidin her ay içiniz rahat eder, her bebek farklıdır kimisi küçükken yapar kimisi yaşında yapar bir de siz öğretmeye çalıştıkça yapmaz ama günlük hayatta sürekli gösterirseniz işte baba ise giderken bay bay babası aaa müzik çalıyor alkiiiss ay babası gelmiş geel geell babası diye gerçek anlamda gösterirseniz daha çok kapar ☺️