perla_ ben hiç uyku düzeni kurmaya uğraşmadım canım ilk kızım da kendi kendine hani uykusu gelince uyurdu ikinci kızım azcik yaramaz🤭🤭ama o da kendi kendine kurdu bı düzen uykuları güzeldi ondan bana iş kalmadı öğle saatlerinde gerektiği kadar uyuyup gece de en geç dokuzda uyuyolar.