Arkadaşlar merhaba 16.09.2025 tarihinde oğlumu doğurdum. O günden beri çişinde sarı-turuncu lekeler görüyorum. Çocuk doktoruna 5. gün muayenesi için gittiğimizde doktor bunun ürat kristali olduğunu, genelde bebeklerde yetersiz sıvı alımı olduğunda ortaya çıktığını söyledi ve bunu bezde gördüğünde 7-8 çay kaşığı su ver dedi. 6 aya kadar asla ve asla anne sütü haricinde bir şey verilmemesi gerektiğini biliyorum hele ki su. Aşırı aklım karıştı. Siz böyle bir durum yaşadınız mı acaba ve yaşadıysanız ne gibi bir önlem aldınız?