yadease İlk çocuğum 7 aylıkken çıkarmaya başladı. Şimdi 2.sinde 9 aylık sürekli eli ağzında ama diş diye bişey yok endişeleniyorum
gizememre yadease bebekten bebeğe değişen bir süreç bu kimisi erken kimisi geç çıkarıyor endişelenecek bir şey olduğunu düşünmüyorum
yadease nnoktaa peki tahlil filan yapıldımı araştırdım tiroitlerine ve d vitaminine bakıtılıyormuş öylemi
nnoktaa yadease geçmiş dönem hatırlamıyorum. Şu an biri 16 diğeri 11 yaşında. Sadece 18. Aya kadar normal diye biliyorum.
alpmomssss yadease niye endişeleniyorsunuz ki ? Her bebeğin gelişimi kendine özgü . Bizimki de 9 aylık yok hâlâ . Hem daha iyi erken çürümez işte
patlakprezervatif yadease osman gönülal takip ettiğim doktor sanırım sizde onu takip ediyorsunuz? 12 aya kadar normal demişti sonrası için tahlil yapılmalı demişti
defneduruu yadease 9 ay 18 günlük bizde de hala gelen giden yok ablası da 1 yaşına yakın çıkarmıştı iki altı her çocuğun gelişimi çok farklı
bjk4444 yadease endişelenmeyin benim kızım 9 ay 20 günlük geçen hafta çıkardı oysa diğer iki kızım biri 6 diğeri 7 aylıkken çıkarmıştı her çocuk farklıdır aynı zamanda geç çıkarması daha iyi deniliyor