Arkadaşlar 23 aylık oğlum da burun akıntısı ve öksürük başladı ne yapabilirim acaba hemen doktora götürmek istemiyorum evde kendim iyileştirmeye çalışıyorum çünkü boğazı kızarmış diye antibiyotik yazıyorlar direk bende bu kadar çok içmesini istemiyorum