Emzik bağımlısı bir kızım var nasıl biraktirabilirim? 2 yaşına gelecek uyanıkken öyle gün içerisinde emzik almaz yani görmediği sürece istemez fakat uykuya geçişte ve uykuda mutlaka istiyor emziksiz uyumuyor gece de emziği ağzında olmadığı için uyanıyor uykusu bölünüyor bu sefer. Siz nasil biraktirdiniz? Gece beslenmesi de aynı şekilde gece mutlaka mama için hareketleniyor vermedigim zaman uyaniyor tekrar uyuması 2 saati buluyor. 22 aylık şu an gece beslenmesini nasıl bıraktınız?