8 gunluguz bizde 1.5 , 2 bazen 3 saatte bir emziriyorum . Uyku duzeni yok cok hafif sarilik cikti o nedenle uyandirirkennbzorlaniyoruz. Cok fazla sut var. Bazen sagiyorum biberonla beriyorum bazen meme veriyorum doymasinda sknti yok gaz kaka cis normal. Tek sorun nefes alip verirken hiiik diyor , burnu akiyor bazeb hafif.. Birde hapsirma hickirma oluyor.. Bende ise uykusuzluk depresif haller devam ediyor. Kocama sinirleniyorum falan 😂 Lohusalik hali sanirsam