sevaltenekeci Sütü ısıtıyorum kaynatmıyorum parmağımı batırıp 7 sn tutuyorum dayanabileceğim sıcaklıktaysa 1 lt lik cam bi kasem var sütü ona boşaltıp ayrı bir kaseye 1 kaşık activia yoğurt koyup iyice çırpıyorum sonra üzerine ısıttığım sütü koyup karıştırıp sütün içerisine döküp hafifçe karıştırıyorum üzerine temiz bir bez örtüp battaniyeyle iyice sarıyorum 5 saat bekletip dolaba koyuyorum 1 gün üzeri açık bekliyor sonra kapağını kapatıyorum bir püf noktası var onu da söyliyim battaniyeyi öncesinde serip kabı üzerine koyuyorum mayaladıktan sonra kabımız sallanmamalı yoksa tutmayabiliyor