kızlar 2 yaşında kızım var doğduğundan beri hiç yanıma yatırmadım başlarda uykuya daldığımda kolum bacağım çarpar diye korkudan sonrasında da alışmasın diye yatırmadım ama Allah biliyo bu 2 yıl aşırı huzursuz uyuyan bir bebekti beşiğinde asla rahat etmiyodu uyanıp duruyodu neyse birkaç gün üst üste yanıma yatırdım eşim de salona geçti🙄 kız okadar huzurlu uyuyo ki 🫠 eskisi gibi uyanmalar yok dedim ne güzel birkaç gün uyusun geri yatağına koyarım ama yoook 2 hafta olacak yok yapamıyorum huzurunu bozmak istemiyorum ama böyle de nereye kadar ? napıcam napayım kızlar hiç bunu yaşayan var mıı?