aslanmomi Hanımlar bebeğim 5 aylık dünden beri sürekli çığlık atıyor hani öyle böyle değil sebebi nedir ya avizeye bakınca prizlere bakınca yapıyor özellikle endişelenmeli miyim
symstf aslanmomi bizde de öyle bir durum var heyecanlandığı için yapıyor ama bizimkisi belki sizin de öyledir. Bir de kendi seslerine alışmaya başlıyorlar o yüzden normal diye biliyorum.