ulsy123 çok normal kızımın konuştuğunu kimse anlamıyor sizinki kadar bile değil baya konusuyor anlatiyor ama işte abla bı duy duy hıhı dedi bir gun komşumun kızı var ona bir dur demiş onu anlatiyormus 3 kere sordum da akıl ettim Durdun mu bari kızım dedim duy dedi o da durdum demek acıdı demez cıdı der anne pilav ver değil anne mama pigava der bir de ağzının içinden konuşur kimse duymaz ikizi de öyle güzel kullanır ki kelimeleri resmen kendini zorlar yanlış söylememek düzgün konuşmak için yani bunlar çok normal zamanla duzelir 😂