3kedili2bebekli cananca123 bana kalırsa 23-24 derece uyku için fazla sıcak uyku kalitesi düşer burnu tıkanır 21-22 derecede askılı zıbın üzerine 1 tog tercih ediyorum ama bebelerim sıcak sevmez 1.6 tog için bence oda ısısını dusurmeniz daha iyi olacaktır
cananca123 3kedili2bebekli oda ısısını düşüremem ki böyle yani doğalgaz falan açık değil klima içinde çok sıcak değil artık Sadece bez oluyo ama içinde sizce nasıl
coldplayy cananca123 Bence bir tık kalın; fakat çocuğunuz terlemiyorsa sorun yok, kullanırsınız. Terliyorsa 1 tog alın.
cananca123 coldplayy siz zıbınla 1 tog kullanıyorsunuz ben çıplak 1,6 tog kullanıyorum hemen hemen aynı gibi gelmişti bana şimdilik terlemiyo fakat üşür diye korkuyorum
coldplayy cananca123 Üşüyeceğini sanmıyorum. El ve ayakları soğuk olursa sıkıntı yapmayın. Göğüs bölgesinden ve ensesinden üşüyüp üşümediğini anlayabilirsiniz.
cananca123 coldplayy burda bikaç soru cevap okudum hep 1.6 tog içine pijama zıbın giydirenleri görünce kendimi yetersiz giydirmiş hissettim ama ben etikete göre giydirdim yani hiçbişey yok içinde
cananca123 ekimroad odanın sıcaklığına göre seçeceğin toga göre ayarlıyosun zaten uyku tulumlarında kullanma talimatı var mesela 1 tog seçtin kaç derecelerde nasıl giydirmen gerektiği yazıyo tabi herçocuk farklı olduğu için bikaç gün gözlemleyip ona göre giydirirsin içine🤗
gizematadeniz cananca123 1 tog icine pijama olabilir. 1.6 tog sadece zibin olabilir. Zaten yaziyor ya uyku tulumlarinin uzerinde hangi sicaklikta icine ne giyecegi
cananca123 gizematadeniz Gul-42 Ya ben o yazılanlara göre yapıyodum ama burda anneler baya kalın giydirince çocuğum üşüyo gibi hissettim psikolojik olarak yanlış yapıyorum moduna girdim