patateskizartmasi İyi aklaşamlar hanımlar. Bi komşum kaç aydır normal bir şekilde âdetini görüyormuş. Sonra ağrısı olunca kadın doğuma gitmiş ve 4 aylık hamile olduğunu öğrenmiş. Gerçekten böyle bir şey mümkün olabilir mi? Hiç çevrenizden böyle bir şey duydunuz mu
bencedebenbilirim patateskizartmasi evet çok duydum bir arkadaşım gaz sancısı diye gidip cinsiyet öğrenip gelmişti 5 aylıktı
Huma_kus34 patateskizartmasi evet mümkün eskılerdne çok duyuyordum köyle falan çok oluyomus böyle hem adet hemde hamıle olan
goldengate patateskizartmasi evet bir akrabam hamileyken adette goruyordu Dusundumde nekadar kotu bir durum hem hamilesin hem adet goruyosun zorluk kac kat artiyor
D_deniz patateskizartmasi evet mümkün. Düşük tehlikesi olunca genelde böyle olur. Doktor yatmasını tavsiye edecektir büyük olasılıkla
kuzeyeymen14 Ben ilk çocuğuma hamile kaldım da 5 ay adet gördüm normal annemde kardesime hamileyken 9 ay adet görmüş evet olabiliyor
Deletedmom_216 patateskizartmasi bu gebeligin ismi kriptik gebelik olarak geciyor. (Gebetik muhendisi oaylasmis hatta bugun) bi arkadasimin da basina bu durum geldi hatta gaz sancisi diye gidip dogum yapti. Aylar oncesinde kizinin dogm gunune gitmistim biraz kilo aldigini hatta hamile olup olmadigini sormustum ama hayir normal kilo aldim felan demisti. Hic bi belirtisi olmayip birde regli de goruyormus. Ayrica o gebelik doneminde antibiyotik ilaclar dahi kullanmis. Bizim hatta herkesin cok tuhafina gitmisti bu. Gazi var diye gittigi hastanede resmen dogum yapti. Bebegin hic biseyi de yoktu o zamanlar ben evli degildim yaninda kalmistim bebege biseyler almistim hatta.
Tugcebb Deletedmom_216 bende tam o genetik mühendisinin paylaşımını paylaşmıştım ki yorumunuzu gördüm 😂
Sevah patateskizartmasi annem erkek kardeşimi o şekilde öğrenmiş .doktura aldırmak istiyorum demiş doktorda , 5aylık olmuş Bebek alamam demiş (iyikide almamış çok seviyorum 🥰🥰onu
Tugcebb patateskizartmasi daha bugün bir yazıya denk geldim . Genetik mühendisi bir kadın takip ediyorum. Bazen böyle merak edilen şeylerle ilgili yazılar yazıyor. Kriptik hamilelik olarak geçiyormuş, hamileliğin yarısında ya da doğum anında kişi hamile olduğunu öğreniyormuş 🤦🏻♀️ bana pek mümkün gelmiyordu ama yorumlara da bakarsak mümkünmüş
malimusavirhanim patateskizartmasi bende ikinci kızıma hamile kaldıktan sonra adet gördüm doktorum reglden önce kalmışsın dedi evet doğru yani
miabel9 Benim annemde öyle olmuş. Reglken yaşlı bir komşusu sen hamilesin demiş. Oda mümkün değil adetliyim şu an demiş. Meğerse abime 2 aylık hamileymiş