Esranrkrgz AlparslanFetih63 gaz olabilir ishal olabilir. Karın ağrısında da ıkınma ihtiyacı oluyor yada kabız. Kakası nasıl ?
Oglunasikbiranne08 AlparslanFetih63 ikiniyorsa gazi vardir . Karni agriyorsa Sesler cikarabilir normal . Benim oglumda oyleydi o zamanlar .
AlparslanFetih63 Esranrkrgz yapiyor kakasini gazını ağızdanda çıkarıyorum . gazının olmadigina eminim normal mirildanma sesleri çıkarıyor genelde.