Kızlar selamlar, bebeğim 11 aylık şimdiye kadar çok güzel emdi fakat 2 aylık hamileyim ve sütüm ciddi anlamda azaldı yutkunma sesinde anlayabiliyorum mama desteğine başladım fakat yinede çok emmek istiyor hatta sanki çok daha fazla memeye düştü sürekli emmek istiyor tshirtimi kaldırıp oyun oynarken gelip emmeye çalışıyor falan bende seviyorum emzirmeyi ama geceler artık kabus oldu benim için zaten bulantım var ve gece saat başı uyanıp emmek istiyor ama süt az olduğu için doymuyor ve dakikalarca orda durmak istiyor başka hiç bir türlü uykuya dönmüyor mama içse bile yinede dakikalarca emmek istiyor aşırı yoruldum psikolojim artık kötü etkileniyor bu durumda kaliteli bir uyku istiyorum hamileliğin ilk haftalarını eminim ki bilirsiniz.. uyku eğitimi almalımıyım geç mi kaldım? Yada böyle etkili önerilerinizi bekliyorum