Benim de oğlum yarın tam 3 aylık. 4 gündür uykuya direniyor, ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Memeyi de reddediyor çoğunlukla zar zor emiyor. Emerek uyuyan bir bebekti daha da zorlaştı benim için. Yaşayan varsa ne zaman geçeceğini söylebilir mi lütfen😭