gelincik2 Kızlar bebeğim 3 aylık oldu. Büyüdükçe gaz sıkıntısı azalır derlerdi ama bizim 3 gündür akşamları ağlamakla geçiyor. Gazını çıkaramıyor ondan ağlıyor. Bana bi gaz damlası önerin anında pıtır pıtır çıkarsın şu gazını lütfen 🥺
organikirmik gelincik2 öyle mucizevi bişi yok maalesef 💔 nurse harveys ve colinox kullandık biz, gün içinde birkaç kere uzun her emzirme öncesi de kısa gaz masajları yaptım kendi yediklerime dikkat ettim 5. Ay civarı anca geçti