elaece2508 ben o biberondan almıştım hastanede ama kızım kesinlikle içemiyordu sonra hemen değiştirdik lansınoh aldık kızım üç aylıkken tekrardan farklı bir başlıkta o eski biberonu denedik ama yine içemedi onu şu an kullandığımız hâlâ dokuz aydır lansınoh yani bu markaya tavsiye ederim diğer markadan memnun kalmadım çünkü gerçekten çekemiyorlar çok büyük bir efor istiyor onu çeken anne memesini daha kolay olur