seyma1837 14 plus kullanıyorum geçen sene aldım kamerası kötü tamire götürdüm ayarlardandır diye ama telefon kamerası öyle dediler, siri donanımlı değil , instagramı kaç defa güncelledim hala eski sürüm iletişime geçtim telefonla ilgili dediler ve daha bir çok sıkıntısı var. eşim benimle birlikte iphone 13 aldı onun kamerası o kadar güzel ki fotoğrafları onunla çekiyoruz. keşke düz iphone alsaydım diyorum şimdi