Arkadaşlar merhaba hpv 16 pozitif olduğu için kolposkopi yaptıracağım bu işlemi yaptıranlar anestezi ile mi yaptırdınız özelde olacak doktor gerek yok dedi ama kimisi de canının çok yandığını doğum gibi olduğunu söyledi nasıl bir acı sonrasında kanama çok oluyor mı bilgisi olanlar yazabilir mi