kirmiziucanbalon gerçekten her doktor çok farklı ya. Bizim 18 aylıkken bariz açıktı. Beraber tsh t3 t4lerine baktık 1 yaştaki. Gayet normal çıkmış, d vitamini de güzel 2 yaşa kadar kapanmazsa asıl sıkıntı demişti 20.aya doğru olması lazım kapandı zaten kemiklesmeye başlamıştı. Baktırabilirsiniz evet ama çok endişe verici konuşmuş.