dogukanefe aslında genetik ve çocuğun gelişimi ile alakalı benim oğlum da 8 ay olmasına 10 gün kala çıkarmaya başladı bende diyordum siz gibi genelde geceleri sık sık ağlayarak uyanma, ağız suyunda baya bir artma, ateş gibi belirtiler oluyor çoğunlukla ben o sıra çok zorlandığı için calpol verdim 5-6 saate bir birde diş granülü aldım günde 3 kez ondan döküyordum ağzına ekstra da 2 farklı diş jeli sürüyordum ama baya zordu yani inşallah sizin ki kolay geçer bu arada takmayın eskiler ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi derler 🤭