Kubraerdal Kızlar sezeryan olalı bugün 12. Gün bugüne kadar kanamam çok yoktu bu gün baya bi kanamam oldu ve kanlı bi parça düştü normal mi yaşayan var mı
Mavi-1isik Kubraerdal 20 gün oldu sezeryanla doğum yaptım ilk 1 hafta parçalı parçalı geldi sonra bağa yoğunda kanama 4 5 gündür damla damla geliyor benim