Kızlar selam biz internet üzerinden buhar temizleyicisi aldık marka Torima Trendyol üzerinden alındı lakin geldi dün çalıştırdık yarım saat sonra makine buhar vermeyi kesti satıcıya yazdık bize incelemeye gönderelim dedi ama dün alınan ürün bugün incelemeye gidince pekte bi anlamı kalmıyor diye iade etmek istedim ama bizim zeki satıcı alamayız açmadan iade etseydiniz kabul ederdik dedi böyle bir hak var mı ya yada ben ne yapabilirim iade edebilmek için ürünü açıp kullanmadan ne anlayabilirim ki dedim adam diyor ki kıllanmadan açıp kutusunda. Baksaydınız ne yapayım ben şimdi başına gele yada şöyle böyle hakkın var diye. Bilen var mı ? Saflık bende neden bilmediğin marka alırsın araştırdım oysaki ama gözüm kötü yorumlara ilişmemiş hiç