Birkaç gün sonra 3 ay olucak doğum sonrası 37-38. Günde bardaktan boşalır gibi çok fazla kanamam oldu 9-10 gün sürmüştü ama bi değişikti beyazımsı şeffaf gibi sonra azalmıştı damla damla kan geliyordu bir damla sinir oluyordum ne zaman bitecek neyse sonra birdaha kanamam adetim olmadı hamilemiyim diye korkuyorum artık