Benim ki de 8 ay falan gelmişti ben nereye gideceğimi bilmediğim için kadın doğuma gitmiştim doktor bi yere yönlendirdi ama hatırlamıyorum ordan randevu alana kadar da sıkı sıkı bi bezle bağla demişti öyle yaptım bitti süt gelmedi siz de deneye bilirsiniz