duyguozgl1 ben doktor değilim hemşire değilim sadece fikrimi söylerim çocuğun hasta olur bir şey olur hastane de yatar serum yer çok kötü olur ilaçlad kullanır rota olursa ama göz göre göre aşı yaptırıp alerjisini tetiklemeniz sizin belkide her gün maf olmanız demek olucaksa yaptırmayın