Papatyasevgisiii Merhabalar oğlum 5 yaşında yarın sabah saatlerinde oğlumun 4 tane dişini uyutarak yapacaklar ankara etlik şehir hastanesinde daha önce yaptıran var mı lütfen yazar mısınız?
[silindi] Papatyasevgisiii Benim yeğenimin yapıldı o da o zamanlar 5 yaşındaydı bir sorun yaşamadı. Kanal tedavisiydi sanırım onun uyandı eve geldik bu kadardı biraz ağrısı oldu sadece o da işlemden kaynaklı sanırım. Ama o İzmir’de özel hastanede yapıldı
simseklivekalpli Papatyasevgisiii bölüm olarak görmemiştim özellikle de bakmıştım ama. Tepebaşı ve 75.yil yapıyordu benim bildiğim. Kızımın dolgusu vardı sedasyondan vazgeçip uyusturmaya dönüldü o şekilde yapıldı bilemiyorum ben süreci, geçmiş olsun 💜
Papatyasevgisiii sne33 gayet güzel oldu akşamına evden çıktık tam 6 tane dişi yapılmıştı geçmiş olsun