Arkadaşlar kızım 2 yaş 22 günlük 3 gündür kaka anne kaka yapamıyorum diye ağlıyor yapamama sorunu da oturarak yapmıyor olması bağırsaklardan çıkışını zorla yaptığı için hergün affedersiniz taş gibi 💩 yapıyor ağlayarak yapıyor oturmayı öğretmeye çalışıyorum asla asla oturmuyor oturuyorum onunla beraber yapar diye aynı pozisyona geliyorum lavaboya benimle gelir yeterki oturmayı bilsin diye inat edip oturmuyor ve aşırı zorlanıyor 3 gündür ağlayıp duruyor iyiyce bunalmaya başladım oturmasını nasıl sağlayabilirim 🥹